Науково-пізнавальний захід, що передбачає розширити знання про домашніх улюбленців - котів, історію їх появи, особливості життя.Їх лікувальний вплв на організм людини.Виховання любові та бережне ставлення до них. |
формування уявлення про запилення |
Сформувати в учнів поняття «запилення», познайомити учнів із способами запилення, особливостями пристосування квітів до запилення, вияснити біологічну суть і практичне значення запилення. Формувати і розвивати критичне мислення, вміння аналізувати, працювати з підручником, формувати навички самостійної роботи, складати схеми, заповнювати таблиці. Поглиблювати пізнавальний інтерес учнів до біологічної науки, розвивати вміння працювати з додатковою літературою, удосконалювати усне мовлення. Виховувати бережне ставлення до природи. |
Виховувати любов до тварин, порозуміння з «братами нашими меншими», бережне ставлення до природи, всього живого; ознайомити учнів з тваринами, які знаходяться на межі вимирання. |
Про чистоту хто всюди дбає, Завжди здоров’я добре має. І настрій в того просто гарний, І в світі він живе не марно. Сьогодні ми і поговоримо про чистоту як основну вимогу особистої гігієни. З давніх-давен турбота про збереження здоров'я, запобігання різним захворюванням та їх лікування привертають велику увагу як кожної людини окремо, так і суспільства в цілому. |
Я думаю, що всі зі мною погодитеся, щоб довго жити треба мати міцне здоров´я. Вести здоровий спосіб життя, займатися спортом, правильно харчуватися, перебувати на свіжому повітрі. Є ще одне: не шкодити своєму здоров´ю шкідливими звичками. Одна з цих шкідливих звичок - це куріння, це велике лихо. А ще більшим є алкоголь і наркотики. Мені б хотілося, щоб ви зрозуміли, які наслідки і небезпеки можуть виникати в нашому житті. |
Це почуття, перед яким безсилі найсильніші, почуття, цінніше за усі багатства і прекрасніше за все, що тільки є на землі. Кохання дарує самі чарівні і незабутні миті життя. Рано чи пізно це почуття приходить до кожної людини. Геніально сказано: “Краса врятує світ”. Ні ,- любов! Бо саме вона робить людину людиною. Історія кохання, як сказали б генетики, є алельною гілкою історії людства. |
Урок 2. Тема. Залози внутрішньої секреції. (Слайд 1). Мета. Конкретизувати знання про залози внутрішньої секреції на прикладах гіпофізу, щитовидної залози, підшлункової залози та наднирників; познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які они виконують; продовжити формувати поняття гормонів; познайомити учнів з особливостями захворювань, пов’язаних з порушеннями функцій залоз. Виховувати бережне ставлення до свого здоров’я та оточуючих. (Слайд 2)
Обладнання і матеріали. Таблиця «Залози внутрішньої секреції», слайди, мультимедійний проектор, дошка, комп’ютер. Методи і методичні прийоми. Словесний , наочний. Робота в групах, фронтальна бесіда, розвязування ситуативних завдань проблемно-пошукового характеру.
|
Тема. Три життя Миколи Амосова - хiрурга-новатора, письменника-мислителя, бiокiбернетика-фiлософа. Слайд 2. |
Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про різноманітність голонасінних; їх практичне значення та значення в природі; удосконалювати уміння та навички самостійно працювати з науково-популярною літературою, систематизувати та узагальнювати набуті знання. Виховувати повагу до професії лісівника, любов до природи, бережне ставлення до лісу, паперу, зошитів, книг, підручників. (Слайд 2) Обладнання. Мультимедійна призентація, інтерактивна дошка, ноутбук, дитячі проекти «Збережи ялинку», листя гінкго дволопатевого, зразки голонасінних рослин. |