У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5


формування уявлення про запилення

Розробки уроків | Переглядів: 559 | Додав: Паук | Дата: 25.02.2018 | Коментарі (0)

Сформувати в учнів поняття «запилення», познайомити учнів із способами запилення, особливостями пристосування квітів до запилення, вияснити біологічну суть і практичне значення запилення.

Формувати і розвивати критичне мислення, вміння аналізувати, працювати з підручником, формувати навички самостійної роботи, складати схеми, заповнювати таблиці. Поглиблювати пізнавальний інтерес учнів до біологічної науки, розвивати вміння працювати з додатковою літературою, удосконалювати усне мовлення.

Виховувати бережне ставлення до природи.

Розробки уроків | Переглядів: 680 | Author: Лідія | Додав: Паук | Дата: 25.02.2018 | Коментарі (0)

Урок  2.

Тема. Залози внутрішньої секреції. (Слайд 1).

Мета. Конкретизувати знання про залози внутрішньої секреції на прикладах гіпофізу, щитовидної залози, підшлункової залози та наднирників; познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які они виконують; продовжити формувати поняття гормонів; познайомити учнів з особливостями захворювань, пов’язаних з порушеннями функцій залоз.

Виховувати бережне ставлення до свого здоров’я та оточуючих. (Слайд 2)

 

Обладнання і матеріали. Таблиця «Залози внутрішньої секреції», слайди, мультимедійний проектор, дошка, комп’ютер.

Методи і методичні прийоми. Словесний , наочний. Робота в групах, фронтальна бесіда, розвязування ситуативних завдань проблемно-пошукового характеру.

Розробки уроків | Переглядів: 1727 | Додав: Паук | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про різноманітність голонасінних; їх практичне значення та значення в природі; удосконалювати уміння та навички самостійно працювати з науково-популярною літературою, систематизувати та узагальнювати набуті знання. Виховувати повагу до професії лісівника, любов до природи, бережне ставлення до лісу, паперу, зошитів, книг, підручників. (Слайд 2)

Обладнання. Мультимедійна призентація, інтерактивна дошка, ноутбук, дитячі проекти «Збережи ялинку», листя гінкго дволопатевого, зразки голонасінних  рослин.

Розробки уроків | Переглядів: 1883 | Додав: Паук | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)

Мета. Продовжити формувати знання учнів про відділи рослин  на  планеті. Познайомити учнів  із різноманітністю голонасінних. Розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти, аналізувати та робити відповідні висновки; розвивати логічне мислення, увагу спостережливість, пам’ять. Виховувати бережне ставлення до природи рідного краю та розвивати екологічне мислення.

Тип уроку. Інтегрований урок біології, географії, історії, літератури, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва.

Форма проведення. Екскурсія в світ «Голонасінних».

Матеріали та обладнання. Схеми, малюнки, таблиці, картини відомих художників, музичні твори.
Основні поняття та терміни. Голонасінні , хвойні, хвоя, шишка.
Розробки уроків | Переглядів: 968 | Додав: Паук | Дата: 11.02.2016 | Коментарі (0)